vrijdag 11 januari 2013

Art journalen

Een half jaar geleden zag ik het voor het eerst op youtube en ben gelijk wat gaan freubelen in een dummy van de Voordeelboekhandel. Dat viel wel tegen. Het papier zoog ernorm. Een workshop in Heesch volgen bij een creabea was gauw beslist. Daar leerde ik dat je heel ander papier moet gebruiken.

Ik ben met een tussenstop voor de kerstkaarten aan de slag gegaan.


Voorlopig alleen stempelen en plakken en met sjablonen werken.


En natuurlijk doodelen.


Een beetje tekstjes ertussen.



Lekker bladvulling zoeken.



Beetje natekenen.





Plaatjes plakken en stansjes.



Ik heb nog een paar bladen bijna klaar! Het is zo leuk dat ik zelfs in bed lig te bedenken wat ik nu weer kan gaan doen in mijn boekie.

3 opmerkingen:

  1. Ohoh, ik moet ook rode Dylusions inkt hebben... Gaaf zeg en wat een mooie vogel op die een na laatste pagina. Is dat een stempel of een masker, of uit eigen hand?

    groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle kleurtjes zijn mooi, vind ik. En die vogel is gewoon komen binnenvliegen. Niet uit eigen hand hoor.
    Groet,
    Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trees wat een mooie pagina's zeg. Echt één voor één schitterend!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!