dinsdag 11 juni 2013

Nog een mannenkaart

Een beetje zoeken op Youtube gaf dit idee.


Een wit papiertje dubbelvouwen en aan beide zijden van de vouw een klein stukje inknippen. De ingeknipte stukjes naar het midden vouwen en alleen de onderkant van de kraag vastplakken.
Een zakje knippen, een stropdasje en een pochetje. Opplakken op een zwart kaartje en matten op een rode kaart. Een stickertje op een stukje wit plakken en met Te gekke krijtjes eroverheen vegen, dan het stickertje er weer afhalen. Een paar witte lijntjes trekken en zo vond ik hem wel klaar.

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor mannen die kantoorwerk doen!
    Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je aardige reactie :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is weer een leuke kaart geworden.
    Zo maakte ik ze ook wel eens. En danhet stropdasje gevouwen van een theezakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke mannenkaart Trees, en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.
    ik ga jou ook volgen.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!