dinsdag 20 augustus 2013

Bloemen, bloemen en nog eens bloemen

Een tijdje terug heb ik een stuk of 8 bloemen gemaakt van paars karton met 2 ponsen van Nellie Snellen en 2 stansen van Marianne Design. Die passen bij elkaar. Ik had ze in een doosje gedaan met het idee, daar maak ik wel wat van. Vorige week kwam ik ze weer tegen en heb ze gelijk gebruikt.


Met een fineliner een streepje getrokken langs de kaart en de bloemen en takjes opgeplakt.
Met witte inkt op een paars stukje karton een tekst van Marianne Design gestempeld en ook opgeplakt.
Met 4 strass steentjes afgewerkt.


Deze heb ik bijna op dezelfde manier gemaakt, maar op een ander kleurtje karton geplakt en met de witte perlenpen af gewerkt. Ook een takje met pareltjes toegevoegd.


De derde kaart moest wel anders, want ik had nog maar 2 bloemen. Een randje gestanst met de randpons van Avec. Een stukje paars karton erachter en je hebt gelijk een ander effect. De tekst is ook van Marianne Design en de pareltjes heb ik met de perlenpen gemaakt.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartjes zijn dit geworden.
    Beeldschoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohoh, toch een lijstje! Ik moet ook witte inkt hebben!!!! Wat een mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn alle 3 echt heelschattig geworden met witte inkt kan je mooie dingen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!