vrijdag 6 september 2013

Zwart

Vanmiddag heb ik op een blog van iemand deze achtergrond gezien. Wiens blog het was??? Vergeten. Volgende keer schrijf ik het gelijk op.
Een zwart papiertje met een gewoon krijtje inkleuren en met een tissue weer uitwrijven. Het lijkt net of je een schoolbord bewerkt.


Een silhouettes Flowers stempel van Joy met Versamark gezet en een swirl van Marianne Design.
Allebei met witte embossingpoeder bestrooid en met de heathgun gesmolten.
Een wit lijntje met een fineliner en 3 strass steentjes. De bloem met een viltstift nog wat kleur gegeven, omdat het gemat ging worden op een rood kaartje. Het geheel op een zwarte kaart gemat.


4 opmerkingen:

  1. Het is voor het eerst dat ik een kaart zie op zwart gestempeld.
    Maar ik vind het wel een hele sjieke kaart geworden.
    Super gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig effect geeft dit.
    Ik vind dit een geweldig mooi kaartje.
    Zo leuk dat we met elkaar ideetjes kunnen uitwisselen.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze kaart echt bijzonder heel mooi.
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!