zaterdag 23 november 2013

Ja, hoor! Weer pinquins.

Op het blog van Cora: het  creatieftorretje stond dat ze paspartout kaarten gebruikt had. Daar heb ik ook nog een doos vol van en heb ze gelijk opgezocht.Twee paarsblauwe cirkelkaarten met grijze binnenkant gevonden.


Ik heb van metallicachtig papier 2x een mooi rondje gestanst met een Spellbinders snijmal. En nog eens een rondje eruit gestanst.


De kleine lelietjes kon ik zo uit de rand drukken, een pinquin in de cirkel en weer een kerstkaart of 2 verder. De tekst, van Marianne Design, is met zilverkleurige embossingpoeder aangebracht. De eerste heeft een kleinere pinquin dan de tweede kaart. Dat is toch verschil. (*_-)

De uitgestanste cirkeltjes ga ik ook nog wel gebruiken. En ja, met pinquins natuurlijk.


4 opmerkingen:

  1. Hè wat leuk dat je een idee van mij gebruikt hebt. En nog Doorgelinkt ook. Dank je wel.
    Dit vind ik nu zo leuk aan bloggen, van elkaar leren en delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje hoor,en die pinguins zijn super!

    groetjes
    marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de pinguïns zo leuk, mooie kaartjes hoor. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk die kaartjes vooral wat jij er mee maakt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!