zaterdag 27 september 2014

Kerst in een kopje

Het achtergrondje heb ik weer met waxpapier gemaakt. Een stukje waxpapier in een embossingfolder met sterren door de Big shot. Daarna het waxpapier tussen 2 correspondentie kaartjes leggen en strijken.
Je heb dan 2 afdrukjes. Een ervan heb ik met een blauw Tegek krijtje bewerkt. Waar was zit komt geen krijt.


Het 3Dtje komt nog steeds uit het boekje van de KGK dagen. Erachter heb ik een malletje geplakt en de randjes blauw gemaakt. Bloemetjes met malletjes van Nellie Snellen. De sterretjes heb ik met een miniponsje van de Action gemaakt en de blaadjes had ik al lag geleden gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Mooi kerstkaartje Theresia

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooie kerstkaart erbij Trees! Dat waxpapier heb ikzelf nog nooit geprobeerd. Leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!