maandag 24 november 2014

Weer een stempelfeestje

Hallo medebloggers!

Met hetzelfde idee als ik gisteren heb gebruikt. Ik vind het erg leuk om te doen en heb gelukkig best wat kleine stempeltjes.



En kleurtjes. Het idee van stempelen om een item heen komt van Facebook. Daar zag ik een verzoek waar je die kleine stempeltjes kon kopen. De vraag was vooral bloemetjes, blaadjes en swirls, maar ik dacht gelijk aan kleine kerststempeltjes.



Beccy's Place, A Month of Holiday Cards Challenge
Kaartjes Inspiratie Challenges, Kerst Alles Mag

5 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer heel leuk.
    Lekker vrolijk voor de feestdagen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kleurrijk kaartje Trees.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a colourful and fun card Theresa, all those little stamps are wonderful! I love the bright colours you used too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet met het Kaartjes-Inspiratie-Challenge-Blog.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijk geheel ziet er ook zeer kerstig uit.
    goed voorbeeld voor mijn menutjes
    xxxRia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!