dinsdag 17 maart 2015

Opkikkertje

Ja, dat was even nodig voor mijn dochter die een nieuwe heup heeft gekregen na maanden van hevige pijn.
Ze loopt gelukkig weer zonder pijn en zonder kruk, maar moet nog wel wat revalideren. 
Dit kaartje heb ik gemaakt om aan een mooie plant te hangen.


 

Ik heb met groene distress inkt een vingerafdruk gemaakt en daar een kikker van gemaakt. En nee er zit geen vlek op het kaartje, maar op mijn fototoestel!


Van binnen een tekstje en mijn berichtje geplaatst.
Ik vind het een echt persoonlijk kaartje.




5 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee om van die vingerafdruk een kikker te maken. Zal Erica wel erg blij mee geweest zijn. Ik ben blij dat ze het al zo goed stelt. Dat het verder mag gaan in die richting. Liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Trees.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Trees

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!