dinsdag 21 april 2015

Mannenkaarten en Liebster award!

Hallo medebloggertjes
Ik heb me toch nog een keertje gewaagd aan de colbertjes.
Het zijn super simpele kaarten om te maken en het ziet er best uit!

 De bovenste is donkerblauw en hieronder zwart.


 Ik heb hem op Pinterest gezien, maar dan zonder strikje en dat vond ik nou juist de kaart afmaken.
De tekst laat ik nog even weg tot ik ze ga gebruiken.
Er gaat iemand slagen, maar daar kan ik niet op vooruit lopen.In de opening van het porchet kun je wat geld stoppen.
Ik loop een beetje achter met lezen van blogs en zag daarom pas vandaag dat ik deze Liebster Award kreeg van Carla.
Liebster Award.



Ik werd door Carla van carlasknutselateljeeke genomineerd voor de Liebster Award! Super leuk dat je me hebt genomineerd en bedankt Carla! De Liebster Award is bedoeld om bloggers met minder dan 200 volgers in het zonnetje te zetten. Een leuke award dus, want er zijn genoeg kleinere blogs die het lezen waard zijn en ook echt inspirerend zijn! De Liebster Award bestaat uit een lijst met 11 vragen, die ik ga beantwoorden. Vervolgens deel ik 11 feitjes over mezelf en als laatste ik nomineer ik ook weer 3 mensen die de vragen mogen gaan beantwoorden! Benieuwd? Lees maar snel verder dan!








Wat is een Liebster Award??  Dat is een virtuele Award om de persoon achter de Blog beter te leren kennen en om aan te geven dat je zijn/haar Blog te moeite waard vind.



Vraag 1, waarom ben je een Blog begonnen?

Ik vind het leuk om mijn creaties te delen, maar ook is het een overzicht van wat ik zoal gemaakt heb. Ik zie mijn persoonlijke groei erin terug.

Vraag 2, omschrijf je zelf in drie woorden?

Enthousiast, creatief en eerlijk.



Vraag 3 , wat zou je nog graag kunnen willen/leren?
Beter inkleuren van digi's of stempels.



Vraag 4, wat voor werk doe je?
Ik ben al lang werkeloos en heb besloten om levensgenieter te worden en dat gaat me erg goed af.


Vraag 5, wat doe je naast Bloggen nog meer?? 

Ik zit op een schildersclubje en een zangkoor. Ik doe vrijwilligerswerk bij een winkel waar geestelijk gehandicapten een dagbesteding vinden. Verder Art journalen, lezen wandelen, hardlopen, Pinterest en Youtube lezen, etc.
 
Vraag 6, op welke Creaties ben je het meeste trots?? 
Meestal de laatste die ik gemaakt heb.
 
Vraag 7,  wat staat er al heel lang op je To Do lijstje??

Project Life is wel 1 van de dingen die ik graag wil doen. (Met Project Life leg je bijvoorbeeld de dagelijkse momenten vast, of een vakantie of een leuke dag.)



Vraag 8, Wat lees je het liefste op een Blog??

Nieuwe technieken. Korte beschrijvingen.

Vraag 9,  Hoe ziet jouw ideale dag eruit ??

Koffiedrinken, krantje lezen, ontbijten en dan naar de hei.  Dit lukt bijna nooit!

   
Vraag 10,  Wat is je grootste verslaving?   
Alles wat ik met mijn handen kan maken. Van kaarten maken tot kruisjes zagen uit soepbeen!


Vraag 11 , wat zijn je grootste doelen/ dromen??

Dat mijn handen het eens een weekje doen zoals ik het zou willen!





De volgende 3 personen wil ik graag nomineren:
Karin van het blog  http://mijncreahoekje.blogspot.nl/
Joke van het blog   http://jokesscrapkaarten.blogspot.nl/
Gelinda van het blog  http://gelindaskaarten.blogspot.nl/


4 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze Theresia hier zal je vast wel iemand heel blij mee maken.Ik wil je bedanken voor de nominatie ik ga proberen om het op mijn blog te zetten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart.
    Zwart/wit staat heel mooi in dit modelletje.

    Zo leuk om je award antwoorden te lezen. Hierdoor leren we elkaar weer een ietsje beter kennen.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de nominatie Theresia!
    Ik ga hem gauw op mijn blog zetten!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!