woensdag 5 juni 2019

Eindelijk!

Eindelijk kan ik weer op mijn blog!

Na een operatie aan mijn hand en de nodige PC problemen heb ik weer de mogelijkheid om te bloggen.
Ik maak alleen niet veel kaarten meer. De oude voorraad is nog lang niet op.

Op dit moment ben ik meer bezig met huisjes maken van foamkarton.



Ik heb het geleerd van iemand die al jaren huisjes maakt. Het linker huisje is de mijne. Ik heb er thuis nog een hekje voor  gemaakt en de plantenbak gevuld.

Het gaat niet snel door mijn handen, maar ik heb er reuze schik in om te doen.

4 opmerkingen:

  1. Hé Theresia ik ben je nog niet vergeten hoor.
    Wat een lange tijd zeg ben je uit blogland weggeweest.
    Ondertussen is er wel hier en daar wat verandering ingekomen.
    Zo zijn Karin en ik samen met een challengegroep begonnen.
    Kom maar eens kijken op Carlin's Kaartenparadijs te vinden op https://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/
    Misschien is er wel eens een opdrachtje bij, waar je kan aan deelnemen.
    De huisjes die je laat zien zijn prachtig.
    Ik zou niet weten hoe ik daar zou aan moeten beginnen.
    Mooi en gezellig om te zien.
    Nog veel plezier in blogland.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla, Ik heb wel kunnen lezen, dus die veranderingen heb ik gezien. Ik kon alleen nergens reageren en geen nieuwe post plaatsen. Ook weet ik niet helemaal meer hoe het werkt. Ik wil meer mensen gaan volgen, maar dat moet ik weer uitzoeken. Komt goed.
    Groetjes, Theresia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Theresia, WOW ! schitterend die huisjes. Dat zou me niet lukken om zoiets moois te maken.
    Spijtig dat je problemen hebt met je handen dat je niet veel aan je hobby kan doen.
    Het beste ermee en groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!