woensdag 27 februari 2013

Art journal rommeltje.

Niet geworden wat  ik ermee wilde, maar niks is fout in je Art journal dus soi!


Ik begon met Dylusions inkt in de kleuren rood, groen, oranje en geel. Daarna ,mijn nieuwe stempel van Tim Holz in rood en dan ja, wat moet ik nou weer? Dus een swirl erop gestempeld en een bloem. Met een rolstempeltje vissen en schelpdieren erop gestempeld. Dat maakte het alleen maar vreemder. Nog geen idee.
Daarom een sjabloon met met zwarte Dylusion inkt erop gezet. Nee, dat was nog niets. Een hele rand zwarte blaadjes gestempeld en een wit viltstift streepje erop. En in het midden? De danseres en haar zus! Omgeven met druppeltjes met viltstift getekend en ingekleurd met shimmering watercolors en een wit stipje erin. En nu vind ik het wel mooi.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je berichtje Trees. Ging meteen zoeken op je blog want ik dacht dit klopt niet dan heb ik één en ander gemist op je blog. Een hele leuke pagina heb je daar gemaakt. Die stempels van die dames vind ik erg leuk. Welk merk zijn ze en kan je die nog ergens kopen? Echt mooi! Heb je gesso op je pagina aangebracht Trees en welk boek gebruik jij? Ben benieuwd wat jij nog allemaal maakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!