vrijdag 1 maart 2013

Vogeltjes met Te gekke krijtjes

Ik kan er maar niet genoeg van krijgen van die krijtjes.


Eerst de kaart met een goud krijtje bewerkt en daarna ge-embossed met mijn nieuwe folder. De onderste tak heb ik, met een ijzerdraadje achter de kaart, gewreven met mijn vinger. Ingekleurd met te gekke krijtjes. De bloemetjes met stickels bewerkt. De vogeltjes heb ik deze keer óók met de krijtjes gekleurd en daarna door de Big Shot gedraaid. Muzieknootjes erop getekend, een zilver draadje opgeplakt en met een blauwe viltstift langs de randen van het kaartje gegaan. Een stempel gezet en klaar!

1 opmerking:

  1. Echt een héél mooi kaartje! Ben ook helemaal weg van de Te Gekke Krijtjes... Vind het leuk om andere hun creaties te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!