zondag 31 maart 2013

Poezenkaart nr. 4

De laatste 2 plaatjes heb ik op 1 kaart gebruikt. Een circle flip-it snijmal van Sizzix gebruikt. Die vind ik altijd moeilijk in gebruik, want hij snijdt en hij rilt in een keer. Dat rillen ging ook nu weer fout. Ik heb een plakbandje gebruikt om de rillijn dicht te plakken. Die was bijna doorgesneden en is dan erg kwetsbaar. Daarom een aantal bloemetjes geponst om het plakband te verdoezelen. Als je dik genoeg karton hebt wil het wel eens lukken, maar het meeste papier en karton is te dun.


De kaart weer met krijtjes bewerkt. Nu  roze en lila krijt met geurloze terpentine op het kaartje gewreven en daarna met een wattenstokje wat stippels gezet. Het vierde poezen plaatje heb ik op een roze uitgesneden rondje geplakt en in het midden geplakt.


Op de achterkant mijn laatste poezenplaatje geplakt ook eerst op een roze rondje. Een paar tekstjes, een vlucht vlinders en met strickles de bloemenhartjes gemaakt.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm errug leuk geworden!!! Leuk ook zo'n projectje met allemaal vergelijkbare plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Je moet dan echt nadenken over wat voor kaart je nu weer gaat maken. Is goed voor de grijze cellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je wel.
      Het is maar 1 kaart. Het is een kaart waar de cirkel van draait als je hem opent.
      Grtjs

      Verwijderen
  4. Hij is leuk geworden. Leuke mal heb je gebruikt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, maar ik vind die mal wel moeilijk in gebruik.Grtjs

      Verwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!