zondag 23 februari 2014

Een oud plaatje

Dit plaatje komt van hetzelfde vel als die van de kaart van 17 februari.
Ik wil het nu toch weer een beetje gebruiken om meer kast ruimte te maken.
Het plaatje heb ik op een uitgestanste rechthoek van Spellbinders geplakt.
De achtergrondjes komen van de Action.


De roosjes komen van de Voordeelboekhandel en de andere bloemetjes en de hartjes heb ik met een oud ponsje gemaakt.
Er moet alleen een tekstlabeltje op. Dat heb ik nog niet bedacht.
Ik geef veel kaarten aan een stichting die onderzoek doet naar kinderkanker en soms willen ze bepaalde kaarten hebben.


1 opmerking:

  1. Wat is die mooi.
    De kleuren en het design papier vind ik ook geweldig.
    Tof gemaakt Theresia.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!