dinsdag 20 mei 2014

De mussen vallen vanhet dak

En ik zit een kerstkaart te brouwen.
Ja, én met de hobbydots begonnen. Dat is soms wel lastig werken, ze willen graag alle kanten opspringen. Vorige week was ik naar een begrafenis met een hobbydot op mijn wang. En ja hoor, ik had in de spiegel gekeken!



Het is wel heel ontspannen om te doen, maar meer dan een tegelijk is genoeg.
Het is best moeilijk om iets erbij te verzinnen. Nu heb ik die rode sterretjes met een ponsje gemaakt en opgeplakt. Op een rode kaart gemat. Het is jammer dat ik alleen die mosterdkleurige dotjes heb, maar ja dat was toen wat er was bij de Voordeelboekhandel. En nee, er zit geen vlekje op, al lijkt dat zo.




7 opmerkingen:

  1. Mooi en fijn kerstkaartje!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Theresia.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik zie jou al bezig met je springende hobbydotjes
    Je hebt het toch weer mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Theresia. Ik hou niet zo van dat 'dotterig' gedoe, dat springt bij mij alle kanten op behalve de goede.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een enige kaart geworden. En ik ben dus niet de enige die af en toe een beetje " dotteriger" ervan wordt. Net als jijmeen kaartje per keer, ander wordt ik nog een dotje....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!