zaterdag 24 mei 2014

Ja, dat is soms nodig

een rouwkaartje. Voor een vriendin die haar man recent verloren heeft heb ik dit kaartje gemaakt. Met Versamark een swirl gestempeld op een rood kaartje en met blanke embossing poeder bewerkt en verhit. Is weer eens wat anders dacht ik.


dat kaartje op een roze kaartje geplakt en dat weer op een vierkante kaart. Een paar roze vlindertjes van Cheery Lynn Design "Tiny Things withe wings" gestanst en opgeplakt. Die komen toch vaak goed van pas. Er zitten ook halve malletjes bij zodat je ook dichte vlindertjes krijgt. Na een keer proberen en er 6 in de prullenbak beland zijn, gebruik ik die niet meer.
Een tekst van Joy! heb ik gebruikt.

5 opmerkingen:

  1. Voor deze trieste gelegenheid toch wel een heel mooi kaartje.
    Prachtig gemaakt Theresia.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Theresia,heb er pas ook een gemaakt voor iemand van 36 jaar zo tegenstrijdig is het dan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a beautiful sympathy card Trees. Thank you for your comment on my blog. Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Trees je geeft veel ideeën weer...embossingpoeder staat hier ook te wachten om door m'n handen te gaan. Het is een heel erg mooie serene kaart geworden vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!