zondag 11 januari 2015

Bloemen

Eindelijk kan ik weer een kaartje plaatsen. Ik ben (nog steeds) met het opknappen van een kamer bezig, maar nu dacht ik toch: een kaartje!

Met kerst heb ik mezelf een pons en 6 stempels van Stampin up kado gedaan en dit kaartje ermee gemaakt.
Ik heb al een tijd zitten twijfelen om deze te kopen. Ben er erg blij mee!


Eerst heb ik een aantal bloemen gestempeld en daarna uitgeponst. Het was nog een heel uitzoekwerk om de stempels goed uit de verpakking te krijgen. Ik wil niet telkens de bloem 5 x draaien voordat ik hem in de juiste positie heb. Op Youtube heb ik gelukkig een filmpje gevonden hoe ik dat het beste kon doen. En ja, het is gelukt. Voor dit kaartje heb ik ook de ondergrond gestempeld met een paar stempels. Er volgen vast nog meer kaarten met dit kadootje.

9 opmerkingen:

  1. Een leuk kerstkadootje en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je ermee gemaakt.
    Super hoor!!
    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze ook die stempels. En het is echt een kadootje.
    Jij hebt er een enig kaartje mee gemaakt. En ik denk dat er nog veel kaartjes zullen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Trees dat is geen miskoop geweest!! Je kaartje is prachtig geworden, en af en toe moet je jezelf ook een kietelen!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die bloemen en die kleuren! Blauw is mijn lievelingskleur. En die spullen van SU, wie is er niet verliefd op. Mooi Trees! Fijne zondagavond nog en veel veel plezier nog met het opknappen van de kamer. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Theresia.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spullen zijn dat van SU vind je niet?
    Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor! Mijn hobbydinnetje heeft de set ook en die heeft er ook al heel wat mooie kaarten mee gemaakt. Groetjes en bedankt overigens voor je leuke reacties regelmatig bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden voor al de kleuren
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!