maandag 26 januari 2015

Facebookverzoek

Eindelijk weer eens op mijn blog. We hebben een hele kamer opgeknapt en dan heb ik geen fut meer om wat aan mijn knutseltafel te doen.

Op Facebook werd er op de pagina van Sannie-lovestostamp een vraag gesteld wie er mee wilde doen aan een opdracht om met 6 hoekjes een kaartje te maken. Dat vond ik wel een uitdaging. Ik had helemaal geen 6 hoekjes stempel of mal, maar heb er een aantal geknipt en gekleurd met Tegekke krijtjes.


En dit is hem geworden. Ik vond het wel moeilijk om gelijke 6 hoekjes te knippen, maar het is gelukt!




7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Theresia die voor verschillende gelegenheid kunt gebruiken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je zeshoekjes zelf dan nog moet snijden, is het nog een meer zelfgemaakte kaart. Je hebt dat goed gedaan Trees, erg leuk zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou hij is goed gelukt hoor.
    Prachtig geheel.

    groetjes Giny
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi strak kaartje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk kaartjes heb je met de honingraatjes gemaakt Trees. Ziet er superleuk uit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje Theresia !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze had ik nog niet gezien Trees. Hij is mooi hoor! Je hebt er je werk mee gehad om het zelf te knippen maar is wel superleuk. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!