donderdag 16 juli 2015

CZC 9

De volgende opdracht was: gebruik een puzzel, dudoku, kruiswoordpuzzel oid.


Dat is deze geworden. Ik heb het eerst met potlood getekend en daarna met Spectrum noir stiften gekleurd.
De lijnen heb ik met een dikke viltstift nog overtrokken.

Nr 10 was: zwart-wit


Heerlijk een avondje doodlen.
Het kaartje met Chillytime zat aan een sportbroek en heb ik bewaard in mijn doosje op mijn klustafel.
Die heb ik opgeplakt omdat de tekst overeenkwam met mijn doodle avondje.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes. Vooral je doodlekaartje is helemaal top! Weet je waar het mij aan deed denken, een afbeelding van kleuren voor volwassenen. Jij doet daar niet voor onder hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuk gemaakt Trees.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes weer Trees, knap gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!