zaterdag 18 juli 2015

CZC11

Opdracht 11 was: Glas-fles


Met Tegekke krijtjes de achtergrond bewerkt. Ik had alleen een stempeltje van een champagne fles en die heb ik een aantal keer afgedrukt met groene inkt. De rode vlekken zijn de rode wijn?

Opdracht 12 heb ik nog niet gedaan en nr 13 was: een gedichtje.



De achtergrond heb gemaakt met scheerschuim en inkt. Dat heb ik over een mask gesmeerd en dat geeft leuke effecten. De muisjes had ik gelukkig, want het gedichtje gaat ook over muisjes.
De tekst is: 
Kleine muisjes hebben kleine wensjes
   Beschuitjes met gestampte mensjes.



3 opmerkingen:

  1. Weer 2 mooie leuke kaartjes erbij.
    Fijn om zo met opdrachtjes te werken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes weer Trees, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gek? Had hier al eens een opmerking geplaatst...of was het via FB? Weet het al niet meer ...in ieder geval een erg leuke kaart. Ben weg van de bovenste Trees. Leuke kleuren. De muizenkaart is ook best grappig gedaan. grts

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!