zondag 12 juli 2015

Zomerchallenge

De volgende opdracht was: gebruik 2 of meer labels.


 Dat is deze geworden. De achtergrond heb ik met scheerschuim en inkt gemaakt. De labeltjes heb ik gewoon geknipt en de spin heb ik van Rosita gekregen. De letters waren van Nellie Snellen, maar nu van mij!

De volgende opdracht: Verwerk een quote/ spreuk

Dat is deze geworden.


Met het blauwe krijtje van Tegekke krijtjes de achtergrond gekleurd. Met een embossingfolder de vlindertjes erop gezet en met Tegekke krijtjes de vlinders ingekleurd. Wat glitter en klaar.
De tekst is wat morbide maar waar: Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet!

4 opmerkingen:

  1. leuke kaarten Theresia..
    grappig met die vlieg.
    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je bericht en compliment op mijn blogje Trees! Jij hebt ook weer leuk je best gedaan...heel creatief weer! Miste je al een tijdje..en inderdaad heb een hoop plezier van de vw bus mal. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De onderste geniet mijn voorkeur Trees! Mooie kleuren ook. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De onderste kaart vind ik toch ook de leukste hoor Trees.
    Mooie vlindertjes in allerlei leuke kleurtjes.
    Die spin zie ik niet zo graag, brrr ze lijkt wel echt.
    Toch een leuke achtergrond gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!